Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

 
Reply to this topicStart new topic
> Jak zabezpieczyć antykorozyjnie samochód
Mario
post 1.01.2011, 19:12
Post #1


Bugatti Veyron
*******

Grupa: Root Admin
Postów: 4,478
Dołączył: 13-06 09
Użytkownik nr: 3



Zobacz w jaki sposób prawidłowo zabezpieczać swoje auto przed korozja.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamek31
post 21.09.2011, 8:45
Post #2


Mazda
**

Grupa: Użytkownik
Postów: 127
Dołączył: 19-09 11
Użytkownik nr: 710



Jesień i zima to nie są dobre pory roku dla naszego samochodu. W tym okresie karoseria samochodu jest wystawiona na niekorzystne warunki atmosferyczne. Firmy produkcyjne używają na zewnątrz blach ocynkowanych, które nie korodują. Ale wewnątrz samochodu niegarażowanego nawet nowego po 2lub 3 latach pod maska wychodzi korozja. Najlepszym rozwiązaniem tego jest garaż. No ale jeśli nie mamy garażu to proponuję nie tylko zabezpieczyć wewnętrzne luki samochodu, tak jak to przedstawiono na filmie, ale również podwozie. O tym prowadzący nie wspomniał. A szkoda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomuś
post 28.12.2011, 21:19
Post #3


Pagani Zonda
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 923
Dołączył: 6-08 10
Użytkownik nr: 160



Zgadzam się w pełni z poprzednikiem, garażowanie to podstawa. Po za tym niestety sól sypana zimową porą strasznie wpływa na nasze auta nawet te z blachy ocynkowanej, więc warto po dłuższych eskapadach auto po prostu umyć, właśnie w szczególności zimą. Po za tym nie każde auto jest z blachy ocynkowanej, przeważająca ilość z nich jest ze zwykłej blachy. I zacząć powinniśmy od usunięcia wszelkich rys, przetarć otarć, bo to są miejsca w których korozja się zaczyna, każdy ubytek lakieru to potencjalne ognisko korozji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertos
post 29.12.2011, 20:32
Post #4


Pagani Zonda
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 949
Dołączył: 3-07 10
Użytkownik nr: 145



Niestety w naszych warunkach klimatycznych takie zabezpieczanie i oczywiście profilaktyka to jedyne rozwiązania które mogą sprawić że nasze auto będzie służyło nam długi czas przy okazji nie szpecąc naszego wizerunku, w końcu dobrze utrzymane auto świadczy o właścicielu. Ja jestem zdania że częste mycie może również skracać życie, choć zimą jest niezbędne sól strasznie działa na auto. Preparaty zabezpieczające to coś na czym nie warto oszczędzać, podkłady odrdzewiacze, lakiery, jeżeli chcemy utrzymać auto w odpowiedniej kondycji to trzeba w nie zainwestować trochę czasu i pieniędzy niestety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guest_lopas_*
post 6.09.2012, 17:46
Post #5





Gość






kolega wyżej dobrze mówi. W naszych polskich warunkach klimatycznych takie zabezpieczenie antykorozyjne to konieczność. Sam mam w profesjonalny sposób zabezpieczone podwozie i chociaż mam pewność, że rdza mi szybko auta nie zeżre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 

Tropiciel cen Sprzedaj swój samochód Auto szukacz
Kupujesz używane auto?Sprawdź
Czy wiesz, że...

niewidomi testując na torze samochody osiagali 120 km/h?

Zobacz jak sobie radzili w nowej roli.
 
BMW 428i xDrive Sport - test

BMW 428i xDrive Sport - test

Nacisk na większe zróżnicowanie stylistyczne wersji cztero- i dwudrzwiowych BMW serii 3 rozpoczęto od generacji E90/E92. W podobnej interpretacji utrzymano również najnowsze modele F30/F32. Samochody te różni teraz jednak coś jeszcze: w typoszeregu oznaczeń bawarskiego producenta pojawiła się nowo wprowadzona seria 4. Emblemat ten znajduje się właśnie na dwudrzwiowych wariantach serii 3 (coupé/cabriolet). Za nazewnictwo bardziej sportowych BMW odpowiadać będą teraz cyfry parzyste, a ich wersje czterodrzwiowe dostaną przydomek Gran Coupé.
Sprowadzasz samochód z Niemiec? Zobacz, jak nie dać się oszukać

Sprowadzasz samochód z Niemiec? Zobacz, jak nie dać się oszukać

Niemiecki handlarz ma sprytne sposoby by oszukać Polaka - w dodatku nie ponosząc za to żadnej odpowiedzialności. Najczęściej wykorzystuje największą słabość Kowalskiego czy Nowaka. Zobacz, na co uważać, by nie żałować. Specjalne zapisy w umowie i kombinacje z datą produkcji to tylko niektóre kwiatki, które wychodzą na jaw przy rejestracji czy przeglądzie używanego samochodu, sprowadzonego z zagranicy. Dlatego ECK podpowiada, jak uniknąć haczyków i nie dać się naciągnąć...
Porsche Cayman S - na przekór wszystkim

Porsche Cayman S - na przekór wszystkim

Czy można walczyć z legendą i udowodnić swoją wartość? W pewnych kręgach to niemożliwe, ale Porsche Cayman S łamie wszelkie konwenanse i pokazuje na co go stać oraz jak bardzo różni się charakterem od swojego starszego brata, modelu 911. Wiele nazw..
 
RSS
Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 18.04.2014 - 14:06