Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Kilka słów o żarówkach, czyli co wybrać
ch3cooh
post 26.09.2009, 14:18
Post #1

Porsche

Grupa: Użytkownik
Użytkownik nr: 26

Ostatnio pojawiło się w sklepach wiele żarówek o różnej barwie światła, mocy i jasności. Jako że dużo podróżuję nocą, zainteresowałem się tym tematem.

Na jednym z niemieckich serwisów znalazłem bardzo wiarygodne porównanie kilku typów żarówek (głównie marki philips). Autor zamieszcza tu serie zdjęć robionych w tym samym miejscu, na tym samym samochodzie i tym samym aparatem.
http://www.tspaeth.de/fuers-auto/shop_content.php?coID=10
Dzięki tym zdjęciom mój wybór padł na philips nightguide doublelife (62zł).
Jeżdżę na nich od ponad pół roku i mogę wszystkim zdecydowanie polecić.
Go to the top of the page

+Quote Post
asia_b
post 1.10.2009, 17:15
Post #2

BMW

Użytkownik nr: 32

Znam trochę niemiecki i przyznam, że autorzy naprawdę profesjonalnie podeszli do tego doświadczenia. Swoją drogą nie sądziłam, że wybór żarówki to taka skomplikowana i jednocześnie ważna sprawa. Zawsze myślałam, że najważniejsza jest żywotność żarówki, nie wiedziałam, że kolor też ma znaczenie. Obejrzałam zdjęcia i to białe światło moim zdaniem lepiej oświetla otoczenie i teraz chyba kupię mężowi na Mikołaja jakieś porządne białe żarówki. Przy okazji podpowiedzcie mi - czy w sklepie mam pytać o żarówki do mojego typu samochodu - Marei, czy one mają jakieś oznaczenie?

+Quote Post
ch3cooh
post 2.10.2009, 7:14
Post #3

Porsche

Z tego co wiem w fiatach Brawo/Brava światła mijania i drogowe mają osobne żarówki jednowłóknowe H1, w Marei powinno być to samo, więc potrzebujesz 4 szt. tego typu żarówek. Ewentualnie możesz zakupić tylko 2 do świateł mijania, wtedy drogowe (długie) pozostaną takie jakie są w tej chwili.
Zajrzyj sobie na tą aukcję
http://allegro.pl/item748908428_philips_h1...wotnosc_50.html
Sam na takich jeżdżę i jestem zadowolony.

+Quote Post
wiel26
post 2.10.2009, 11:26
Post #4